New Step by Step Map For اصفهان

Wiki Article

اگر کاشت‌های ایمپلنت دندانی به یک یا چند عمل جراحی نیاز داشته باشد، این روند طولانی‌تر شده و نیازمند صبر و تحمل بیشتری است.

این دندان قابلیت استفاده و امکان بلع با آن نداشته و ویترینی برای جای خالی دندان به‌شمار می‌رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و همچنین دریافت نوبت، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

اگر هر کدام از این مشکلات را دارید، می‌توانید از لمینت دندان برای رفع آن استفاده کنید.

ماندگاری لمینت دندان به نوع آن بستگی دارد. لمینت سرامیکی به طور متوسط ۱۰ تا ۲۰ سال ماندگاری دارد. اما کامپوزیت ونیر طول عمر کوتاه‌تری دارد.

عدم استفاده از دخانیات بر سلامت ایمپلنت دندان اثر دارد. توجه داشته باشید که استفاده از مشروبات و سیگار مهم ترین عامل در کاهش عمر ایمپلنت دندان هستند.

برای بیمارانی که here استخوان فک آنها تحلیل رفته است و نمی‌توانند ایمپلنت معمولی استفاده کنند، مینی ایمپلنت به عنوان روش جایگزین مطرح می‌شود.

چرا که رعایت بهداشت و نگهداری از ایمپلنت در ماه های اول کاشت دندان امری حیاتی است.

برای دریافت مشاوره کاشت ایمپلنت دندان و نوبت گیری، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

۴۸ ساعت ابتدایی بعد از لمینت دندان از خوردن غذاها و خوراکی‌های رنگی مثل قهوه، چای، نوشابه و … خودداری کنید. مصرف دخانیات از جمله سیگار و قلیان را کنار بگذارید. روزی حداقل دو بار دندان‌های خود را مسواک بزنید.

کمک به ادای بهتر حروف، کلمات و در نتیجه شیوایی و رسایی هنگام صحبت کردن

به این ترتیب می‌بینید که در روش ایمپلنت فوری دیگر نیازی نیست برای نصب روکش موقت چند ماه منتظر بمانید.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۸ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ‏۲۲:۱۰ ویرایش شده است.

مراحل ایمپلنت دندان بسته به نوع جراح و پروسه انتخابی متفاوت و قابل تغییر است. تشخیص و بررسی آسیب دیدگی دندانی اولین مرحله ایمپلنت دندان است. سپس نوبت پیوند استخوان فک بر حسب نیاز و آماده سازی آن برای ساخت ایمپلنت دندانی است.

Report this wiki page